Порядок розгляду звернень та скарг

Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у зручний для Вас спосіб: 


за телефоном: 55-13-15(
приймальня), 55-13-41(заст.нач.СОВ по енергозабезпеченню),55-13-20( енергобюро)
електронною поштою за адресою:
vaz@vzta.com.ua

письмово за адресою: Україна, 21007, м. Вінниця, вул. Батозька, буд. 16-б

особисто за адресою: Україна, 21007, м. Вінниця, вул. Батозька, буд. 16-б, приймальня  директора ТОВ ВАЗ  (понеділок –четвер з 08:00 до 16:30, пятниця - з  08:00 до 15:45, крім  вихідних  та  святкових  днів).

 

Відповідальна  особа  за  врегулювання  спорівдиректор  ТОВ ВАЗ  Піддубняк  Олександр  Федорович           

У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть вжиті відповідні заходи у найкоротші терміни.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення складає не більше 10 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.


Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:

Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг;

Державної інспекції енергетичного нагляду України;

Антимонопольного комітету України;